Wednesday, 25 March 2009

alligator...

aku juga x tahu apa yg aku alami sekarang ini..
mungkin ke hanyut di bawa arus kesenangan,
ataupun terbang ditiup angin perubahan,
mahupon gugur pada keiginan diri sendiri..
aku juga x pasti..
pagi ini sekali lagi kurasa janggal,
tekak ini bagai di toreh2..
kacau betul rasanya,
awal juga bangunnya hari ni,
sebab nnti ada periksa bio..
aku gagahkan juga ulang kaji pagi tadi..
mungkin dah tertulis itu bukan rezeki diri,
mungkin x dapat apa yg dihajatkan hati,
tapi apa yg layak diterima oleh diri,
sudah pon peperiksaan biology tadi,
demam kot..
agak menyiksekan aku rsa ari ni..
tapi mungkin DIa lebih tahu..
berat benar kepale nak smpaikan ke rumah..
perjalann 1.30jam tu aku rasekan cam panjang sgt..
harap2 esok baik lah..
hari ini,
hati susah,
d day x menjadi jalan seharapnye,
phone tibe2 rosak n x boleh hidop..
seems like it will not gonna b ok until balik msia nnti..
pagi tadi 2 kali jugak aku cuba buat panggilan..namun tetap tiada jawapan..
malam ni, sekali lagiku coba,
mungkin panggilan terakhir yg sempat aku buat dengan k850 ni,,
tapi tetap x berangkat..
haih...cobaan,,,
ape la kur2 oii..
tercarik2 makna kesabaran dlm diri..
but its ok la ma..
dont worry k..
abang ok je sini..
esok kelas anatomy..
kua pagi2..
boleh2..
kuat2 je..
chill2 selaloo..
dugaan kecik je tuh sume..
insyaallah ok k..=p
haha..someone called me 'alligator'
i hope can be tough just like it..
tabah selalu...
aminn..
gambatte...

pen off...

1 comment:

Related Posts with Thumbnails