Friday 13 February 2009

nikmatnye..

ari ni sabtu, first weekend lepas cuti yg panjang bulan lepas,,
bangun subuh sebb nset berbunyik,, menandekan ade org call..
lalok2 aku angkat, sore abah gak yg aku denga..haha..
rupe2nye family aku sume de kat kolej mara seremban,,berkelah plak kat sane..
gi tengok fuad n nurul skali yg ade kat SMAPL,,haha..jeles2..hehe..tapikan,, satu yg

pelik adelah sume dak2 bilik aku da bangun awal pagi,,
aku usha kan aje ngn mate yg sepet baru bgn tidoo..
sebb aku tau hari ni maybe aku akan spend masa separoh hari sensorang..
tatkala roomates2 aku sume ade kelas..
susunan jadual yg agak pelik menyaksikan kelas aku hanye belajar 5 hari (haha ayat x menahan skema),,
dan rata2 dak2 1st year lain sume 6 hari..
but 5 hari class tu mmg penat orh..serious x tipoo..cam nak gile..
seminggu tah brape kali tah balik malam..
ade ke patut dak2 nih suro aku gi pasar sensorang angkat ayam sekotak(10 eko)..
bapak sedey aku denga awal2..haha..

and paling x leh blah sekali pagi nih ialah aku tersalah wish bufday mmber aku..bapak sengal..
bufday die lg 2 hari, aku gi wish malm tadi..haih.. xpe2.(ko x kisah kan wahai kawan sejatiku??)haha--sorry orh...huhu..

da..since subuh pon da abis, maybe aku nak layan pale skit b4 sambung kealam maya semula..hihi..semalam dah lerr tido lewat, sume pasal mamat Yamen tu ajak main pingpong..layankan je lerr..haih..kalo de org tanye ape yg aku nak buat sekarang,, u should know by now..dah2..haih..

penoff..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails