Thursday 26 February 2009

biobest!!!!

baru abis pekse bio..
cam best je..hihi..coz dapat soklan senang..
huhu,,
but hari pekse tuh,aku tertinggal bas sensorg,
den kejar2..
tunggu bas lagi but x de pulak pak cik bas yg nak lalu..
haih..uncle2..
last2 skali sampai kelas 30 minit lewat..
haha..
org lain da buat pekse dah..
hihi..so aku selambe je masuk..
den amik ketas pekse dari madam tatiana..
lepas tu terus dok buat ..
last2 akhirnye 5 gak..
hii..
n lepas aku da nak kua baru aku perasan
aku mengharungi peperiksaan bio ari ni tanpe pakai lab coat..
gilelah..silap2 langkah leh je kene halau..
asalkan pekse da lepas dah la..
n one thing is dat i really2 love bio..
' weh bio..nape lerr ko best sgt'haha(poyo)
and nest class, akan masuk arthropoda plak,,
waa..lipass..wek!! how does d alimentary canal die look like...
haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails