Thursday 13 August 2009

up n down..

tadi igtkan dah kandas serta merta dah..
sebab tertibe je instructor tu suro balik..
bile smapai office,,
die kasik kertas, markah 93..
haha..
tunggu jpj punye pekse plak..

bile usha2 balik kertas markah tu,
anda tidak:
  • memandang ke cermin setiap 10-15 saat (mmg sume pemandu malaysia tgk cermin sisi die setiap 10 saat ke klu gi jalan2)
  • usha blindspot tepi anda (aku jeling ke kanan cam ne die nak nampak,, mengong)
  • tidak kasik tanda yg secukupnye ketika membelok..(yg nih mmg sengal sebab fosho tadi aku terlupa kasik signal tima nak belok..haha)
act hari ni pon x segembira yg di gambarkan..
ibu pada seorang teman aku kembali ke Rahmatullah,,seorg yg sgt3 baik pade aku ..
seorng pendakwah yg aku segani jugak kembali kepada yg Esa., Allayarham Ust. Asri...
agak terase pemergiannye,
aku tetap harap diri ini tabah..
amin.,..
semoga Allah tempatkan mereka semua di tmpat yg diredhai..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails