Saturday 6 March 2010

susah?

letih hari ni..
alhamdulillah sume bejalan ngn lancar..
since this sem pon still lagi kelas 6 hari seminggu,
nothing can be done selain cube redha sebaiknye..haha..
sabtu pulak lerr kene biochem..
this coming friday ade exam microb..
a week after dat on saturday morning yg tersgt lerr hening,
group 11 & 12 kene gi barikadnaya 4 biochem xm pulak..
microbiology..subjek baru sem ni,
nama my lecturer utk microb, mdm naina..
mostly senior2 yg dengar sume kate teruskan lah berusehe ya wahai adikku..
since dgn mdm tu mmg susah skit..
bukan skit, tapi BYK..
lebih kurang macam mdm avdeeva jugak la utk biochem aku..
susah gile.(susah je gile nyer x)
memg mantap harasho la..
selalu fikir, cam ne lerr aku nak dapat markah tinggi nih,
klu cg2 nih sume strict2 giles..
adoi..
terigt satu brader nih kasi tau aku,
Allah x tgk brape markah kite,
tapi Allah tgk usaha kite,
usaha dan ikhtiar tu dari kite,
kptusannye tu dari DIa,
umm, selalu aku denga ayat brader tu,
but x tau arr npe susah sgt nk resap dlm...huish..
ajarkan aku erti lebih redha ya Allah..
aminn..
harap2 dapat usaha sungguh2 lagi..
kata2 saye, doa saya juga.
insyaAllah..
semoge bjaye jugak org2 sane..
sambil blaja sambil buat amal jugak ye..
pokoknya perbuatan tu klu kene niatnye,
insyaAllah berbuah jua lerrnnti..
i.A
=)..
wee...
hehe..

pen off..

2 comments:

  1. baiklaahh..!!
    gluck result rul..
    papepon nnti call tau..
    mintak je phone hari abah..
    =D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails